Pabila hati mula bicara, jari jemari mula meraba keyboard komputer riba.

11 July 2015

Hari Raya

Assalamualaikum & salam sejahtera. Dah nak raya ni aku nak share sikit la persiapan hari raya aku. Tahun ni tema baju raya warna merah putih yeay! Siapa sama kita geng! Korang yang lain warna apa?

Okay kalau dah ada baju raya mesti nak ada kasut raya juga kan. Takkan nak pakai kasut yang ramai orang pakai masa raya nanti. Jadi aku nak introduce kat korang yang aku ada satu brand ni yang ramai pakai tapi korang jarang nampak sebab lain daripada yang lain. 

Aku memperkenalkan brand Jazz Star! Legend right? Dah lama since zaman sekolah lagi. Sekarang dah maju bukan kasut sekolah je tapi kasut yang menunjukkan street wear!!! There are a variety of designs! Korang boleh je pilih mana mana yang korang nak dekat official website http://www.wow2wee.com/ & untuk lagi mudah boleh like facebook Jazz Star! 


Okay ni contoh gambar aku pakai kasut dari Jazz Star. Material dia memang terbaik. Dia bukan jenis yang leather tapi material yang sejuk so takda la kaki berbau dan berpeluh. Design tali dia simple & that makes it better because it will be easier to wear it! Spread the words! Jangan lupa visit their website! So korang boleh la beraya dengan kasut baru & cantik cantik! 

3 comments:

Unknown said...

love the shoesss <3

Unknown said...

cantik kasut.. love it

NurLyana said...

Abg akbar nanti buat post pengalaman pergi korea pulak. Seronok baca blog abang :)